piątek, 22 maja 2015

Aktualna lektura


Na moim blogu Drobiazgi Maknety poświęconym głównie rękodziełu (ze szczególnym naciskiem na dzierganie) oraz książkom w każdą środę piszę o aktualnie czytanej książce i wykonywanej robótce i zachęcam do tego inne osoby. I tak samo było w ostatnią środę, gdzie pisałam o książce pt. "Klub miłośniczek czekolady". 

Ale żeby się nie powtarzać dzisiaj wspomnę o innej lekturze. Tak naprawdę to mam zaczętych kilka książek, nie mam problemu z tym, by porzucić na pewien czas pozycję, która mnie nuży lub jest trudna lub zawiera dużą ilość informacji, które muszę sobie dawkować. 

I tak jest z "Historią Impresjonizmu" Johna Rewalda, którą pożyczyłam z pracowni jakiś czas temu bardziej po to by się zainspirować, którymś z dzieł i spróbować je skopiować, by popracować nad swoim warsztatem malarskim.


Chciałam tylko przejrzeć "obrazki", bo bałam się, że książka historyczna będzie napisana mało strawnym językiem. Na szczęście jest inaczej i tak sobie powoli przeglądam - czytam i zachwycam się ilustracjami, aczkolwiek książka została wydana w PL w latach osiemdziesiątych, a napisana tak w ogóle w latach 40-tych, więc ilustracji jest niewiele, a większość jest czarno-biała.

Moim marzeniem jest album Impresjonizm.

A teraz idę zobaczyć jakie lektury polecają inne uczestniczki wyzwania na blogu SenMai



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Copyright © 2016 m.akneta , Blogger